Известие

Collapse
No announcement yet.

ТОВА ВЯРНО ЛИ Е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Зависи къде как кой и с какви части я правиш но е от 500 до 1100лв някъде. Имай предвид че задното окачване е по скъпото в случая. Аз съм правил мойта 1-път, след като бях минал вече 30 000км и леко се обаждаше, миналата година струваше ми 900лв и за отпред и отзад, като не съм сменял всичко засега съм минал от тогава към 13000 и не е мръднала още та на мойто душманско каране щом деяни така не е хич зле, щото на 156 за 10 000 го правех дроп

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
      колко струва ремонта на предницата на 166 -цата.искам да сравня с ауди а4,на което му струваше 1000лв.
      1100-1300 лв, зависи от частите, но по-евтините не струват - веднъж ми ремонтираха предницата с по-евтини носачи и амортисьори и след 6 месеца заминаха (щото съм душманин), но втория път ми сложиха нормални носачи и всичко е 6.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
      Блог за работа и кариера

      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
        ....колко струва пълно обслужване на колата:масла;ремаци;ролки;накладки;филтри;........ и т.н.
        Масло, ролки, ремъци и филтри = 400 лв от магазина + труд - колкото ти вземат. Има обаче един обтегач на външния ремък, който се скапва и струва 200+ лв комплект с ролката. Разбира се, може да ти се наложи да го сменяш най-много веднъж. Накладките са 100+ лв предни, за задните - не знам.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
          ...гледам, че има дизелови коли 166 които са по 7000;8000лв/2000г.това нормална цена ли е?...
          Не знам дали е нормална, но като ти обявят 2000, значи е 1999, което означава, че е 10-годишна, а това предвещава доста грижи. Частите са скъпи, колкото е нормално за този клас, независимо дали е 4 или 10 годишна. Само че на 10-годишната може да ти се наложи да сменяш какво ли не. Моята я взех 5-годишна и съм вложил ~4000 за ремонти (рециклиране на турбина, ремонт хидравлика, 2 пъти предница, смяна на съединител+помпа), ~3000 за подобрения (газови амортисьори, шпер диференциал, чип-тунинг и ксенони), ~1500 за 3 обслужвания на двигателя и 2 смени на предни накладки), 2000 лв за 2 комплекта гуми+зимни джанти и тасове, както и по 100+ лева на сезон за изправяне на джанти, баланс и съхранение на гумите. Моята е много запазена, така че не съм правил кой знае какви ремонти. Едното правене на предница, както казах по-горе е в повече, заради калпави части. Но ако вземеш 10-годишна 166, 4-те бона може би няма да ти стигнат дори за първата година. Да не забравяме, че застраховките са ми 1000-1200 лв годишно. Преди съм карал и Ауди 100 и разходите ми бяха същите, само дето не смогвах с бензина. Просто в този клас няма евтино.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...Слаби места: висок разход...
            Ха-ха, глупости! С юнашко юркане ми дава 7.5/100 извънградско, но съм стигал и до 5.5/100 с между 100 и 150 км/ч на магистрала Тракия. Градско ми дава между 10 и 12 на 100 км, щото карам в час пик - до работа и обратно. В събота и неделя ми е давала 8/100 градско.

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...и постоянни течове на масло от двигателя...
            Не знам за бензинките, но при ЖТД-тата такова нещо няма!

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...малък ресурс на ходовата част...
            Мит! И на двете аудита, които съм имал съм имал даже повече грижи с ходовата част. По нашите пътища е неизбежно.

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...тежки последствия при скъсване на ангренажен ремък...
            Монтьорите да кажат. На мен не ми пука, защото си сменям ремъка и ролките когато трябва. Който не ги сменя - да му бере гайлето

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...сложна и скъпа поддръжка...
            Спрямо голф 3 може и да е скъпа, а спрямо Ауди или БМВ от 1995 може и да е сложна, но ако сравним с А6, 5-тица, Е-класа, S60 или друго от този клас от 2002 г. - дали?

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...водна помпа може да се смени само при демонтиран двигател
            Тука вече се о...ляха

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...тежка амортизация на спирачките...
            При наличието на чип и баш душманин зад волана, досега съм сменял само предни накладки - 2 пъти за 20 000 км. Накладките ми струват точно колкото на Аудито, което карах.

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...проблеми с трансмисията на дизеловите модификации...
            Тука повечето сме с ЖТДта и знам само един случай на проблем - на колегата Пешку, но доколкото разбрах, беше нещо елементарно.

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...капризна електроника...
            По-скоро капризни датчици (БОШ). Ами да ми покажат кола, чиито датчици не са БОШ, респективно не се развалят след 200+ хиляди км.

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...качеството на сглобката варира в много широки граници...
            Е точно пък на 166 не варира в широки граници - виждал съм поне 50 166-тици.

            Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
            ...висока степен на обезценяване...
            Ако не беше високата степен на обезценяване, всички щяхме да караме 13-14 годишни 164-ки. Или Ауди или друго, пак на толкова години.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #36
              Коки... Друго нямам какво да добавя!
              безплатни обяви
              Моята 166

              Comment


              • #37
                кажете ми някои савети когато си копувам алфа 166 какво да гледам по нея,ка да разбера че нещо нее наред.(защото ако трябва да вземам ауди а4 ми тряба 30мин. да разбера в какво състояние,но за алфат незнам нищо)

                Comment


                • #38
                  Вземаш някой КОЙТО КАРА 166 отивате и гледате. Сам много трудно... и винаги могат да те метнат.
                  безплатни обяви
                  Моята 166

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
                    кажете ми някои савети когато си копувам алфа 166 какво да гледам по нея,ка да разбера че нещо нее наред.(защото ако трябва да вземам ауди а4 ми тряба 30мин. да разбера в какво състояние,но за алфат незнам нищо)
                    И задължително я закарайте във Ванто или при Бобо да прочетат на колко километра е, че тия на Горубляне, особено дизелите, дето са по 7-8 хиляди лева, обикновено са на 600-700 000 км. И най-интересното е, че изглеждат перфектно, все едно наистина са на 140 000 км, колкото обикновено пише на километража.
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от b.o.m Покажи съобщение
                      кажете ми някои савети когато си копувам алфа 166 какво да гледам по нея,ка да разбера че нещо нее наред.(защото ако трябва да вземам ауди а4 ми тряба 30мин. да разбера в какво състояние,но за алфат незнам нищо)
                      Ами колите са си коли - каквото се гледа по всички, това и по тази. Аз лично извиках Бобо да я погледне и да й направи диагностика на място - всъщност тогава се запознах с него. Той прочете компютъра и видяхме какви грешки е давала, на колко километра е (което е едно от най-важните неща) и ми каза какво не й е наред. В случая беше турбината. Успях да смъкна малко цената, взех я, отидох в неговия сервиз и ми я направиха слънце. Хубавото беше, че километрите се оказаха реални 130 хил. Логично е кола над 100 хил. км, внесена от Европа в първите 1-2 месеца да изплаче за предница. Но като я направиш с качествени части, няма да имаш грижи дълго време.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X